Název profese Fakturant/ka - administrativní pracovník pro OZP
Místo výkonu práce Zlín
Přidáno 30.8.2024


Zaměstnavatel HSoul invest s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 20
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 1.10.2024
Počet míst 1
Reference 67084269

Hledáme šikovnou posilu do kanceláře účetního oddělení. Náplní práce bude vedení pokladen a evidence přijatých a vydaných faktur.
Požadujeme znalost základů účetnictví, zkušenosti s prací na PC, samostatnost a pečlivost při plnění úkolů, zkušenosti s prací s dokumenty a daty. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu POHODA.
Práce je na 4 hodiny denně, po zapracování možnost občasné práce z domu.
Nástup možný IHNED, smlouva na dobu určitou s možností prosloužení

Pracovní místo je určeno pro osoby se zdravotním postižením.

Zaměstnanecké výhody: prémie za dobře odvedenou práci, sleva na firemní výrobky

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Zlín

Zlín
45 - 50000
APROFES, s.r.o.
Zlín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Zlín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Zlín
50 - 60.000 CZK
APROFES, s.r.o.
Zlín
od 30.000 Kč
APROFES, s.r.o.
Zlín
Advantage Consulting, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 11500 do 12500


Volné pracovní místo Fakturant/ka - administrativní pracovník pro OZP je vystaveno v regionu Zlín .