Business Operations Manager – zkrácený úvazek (m/ž) Olomouc
Název profese | Business Operations Manager – zkrácený úvazek (m/ž) |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 3.3.2025 |
Volné od | 3.3.2025 |
Zaměstnavatel | DATAMIX Solutions s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Baví tě, když věci fungují – a umíš to zařídit?
Jsme malý, zkušený, sehraný a otevřený kolektiv, který doplňuje tým o pravou ruku vedení.
Datamix je dynamická IT společnost se sídlem v Olomouci, specializující se na implementaci a vývoj podnikových informačních systémů. Naše práce nám dává smysl. Vyvíjíme řešení pro špičkové klienty ve svých oborech, jako jsou největší festival v ČR, významné výrobní firmy, firmy s miliardovým obratem v retailu a další.
Koho hledáme?
- Organizovaného, systematického a proaktivního člověka: máš schopnost rychle se zorientovat v množství informací a dotahovat věci do konce
- Výborného komunikátora: dokážeš efektivně komunikovat s týmem, zákazníky i vedením
- Technologického nadšence: ovládáš Excel, firemní systémy a zajímáš se o trendy a nové technologií
- Asertivní samostatnou osobnost: nečekáš na pokyny, ale aktivně hledáš řešení a umíš si poradit i v situaci, kdy se ocitneš pod velkým tlakem
- Loajálního člena týmu: jsi zapálený pro naši práci a sdílíš naše hodnoty
- Minimálně středoškoláka
- Aktivního řidič: uvítáme tvou flexibilitu
- Odborníka/praktika: nejlépe, pokud máš s podobnou pozicí již zkušenosti
Co tě u nás čeká?
1. Asistence vedení
- Podpora jednatele: příprava dokumentů.
- Podpora CEO: organizace a plánování schůzek, reporty, interní komunikace.
- Pomoc obchodnímu řediteli: koordinace týmu a procesů (poptávky, reklamace, zákaznické požadavky), reporty, procesní kontrola, práce s daty.
- Podpora produktového manažera: tvorba prezentací, pomoc při tvorbě produktových listů a cenotvorby, podpora marketingu.
- Podpora finančního ředitele: reporty, práce s daty v Heliosu, Excelu.
2. Projektové řízení a organizace
- Udržování firemních procesů, příprava dat pro pravidelné porady a reporting
- Kontrola a systémová správa obchodních dat a zákaznických informací
- Organizace meetingů, strategických schůzek a obchodních aktivit
3. Back Office
- Správa firemních diářů
- Organizace firemních akcí, obchodních aktivit a také akcí pro naše zaměstnance
- Zpracování přijatých faktur
- Nákupy, objednávky, správa vybavení kanceláře
Co nabízíme?
- Částečný úvazek s možností prodloužení na plný
- Tvá role ve firmě bude nepostradatelná: nikdo nebude mít větší přehled o firmě, jako ty
- Smysluplnou práci: budeš mít reálný vliv na hladký chod firmy
- Spoustu výzev a složitých úkolů: získáš praxi v náročném prostředí a naučíš se spoustu nového
- Možnost růstu: podporujeme profesní rozvoj a nabízíme ti sdílení široké palety našich zkušeností
- Přátelský kolektiv: umíme si užít i zábavy
- Flexibilitu: rozsahu náplně práce dle rychlosti zapracování
- Tým, kde se řeší věci na rovinu: žádné zbytečné korporátní kolečko
- Zázemí stabilní společnosti: jsme na trhu od roku 2006 s užitečnými produkty a službami a mnoha spokojenými zákazníky. Krásné moderní pracovní prostředí
- Úvazek: min 24 hod týdně. Chceme se s tebou ale denně vidět
- Příspěvek na stravování
- Parkování v areálu
Pokud tě tato výzva oslovila, pošli nám svůj životopis a připiš pár slov o tvé motivaci jít s námi do toho. Těšíme se na tebe!
Další nabídky práce Prostějov
Kontaktní údaje
Jméno | Gabriela Bartáková |
Telefon | 606779039 |
Mzda
od 27000 Kč do 28800 Kč měsíčně |
U společnosti DATAMIX Solutions s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Business Operations Manager – zkrácený úvazek (m/ž) žádná další volná místa
Žádná podobná místa