Název profese Pracovník Back Office obchodního oddělení
Místo výkonu práce Kroměříž
Přidáno 25.11.2024


Volné od 25.11.2024
Zaměstnavatel CRI ameba.eu, s.r.o.
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Chcete se stát klíčovou osobou, která dokáže obchodní oddělení propojit s těmi správnými zákazníky? Máte zkušenosti s administrativou od vyřízení první objednávky až po uzavření smlouvy? Ovládáte MS Office a dokážete si upravit dokumentaci na profesní úrovni? Baví Vás komunikace ať na vlastním oddělení, nebo u zákazníka?

Pokud odpovídáte ano, přidejte se k nám!

Jsme moderní český výrobce s vlastním vývojem a výrobou elektronických výrobků pro automobilový a letecký průmyslu. Naše více než 30 leté výrobní zkušenosti se promítají do kvalitních produktů pro přední tržní značky. Hledáme zkušeného, dynamického a motivovaného pracovníka Back Office, který/á převezme svoji odpovědnost za realizaci stanovených cílů obchodního oddělení.

Náplň práce:
• každodenní komunikace se svěřenými zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí
• schopnost samostatného aktivního vyhledávání nových zákazníků
• komplexní zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek
• příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu
• příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.)
• vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech

Požadujeme:
• anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
• uvítáme SŠ popř. VŠ technického zaměření
• technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou bude velkou výhodou
• nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word
• znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů
• řidičský průkaz skupiny B
• znalost IS Helios výhodou
• pečlivost, svědomitost a analytické myšlení

Nabízíme:
• nástupní mzdu až 55 000 Kč podle praxe a vzdělání, s předpokládaným růstem po zapracování
• spoustu zajímavé práce na projektech, které obohatí Vaši kariéru a k tomu konkurenceschopné podmínky odpovídající důležitosti této pozice
• práce na plný úvazek v Kroměříži - nástup možný ihned
• širokou škálu benefitů (bonus dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba)

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Přerov

Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
32000 - 35000 Kč za měsíc
Personal fabric - agentura práce a.s.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Jméno Eva Uchytilová
Email
Telefon 601166171