Název profese Správa kanceláře a recepce (m/ž)
Místo výkonu práce Praha 8
Přidáno 6.1.2025


Volné od 19.12.2024
Zaměstnavatel Ing. Martina Koláčková
Počet míst 1

Jsme obchodní firma, která je malá počtem zaměstnanců, ale poměrně velká svými obchodními úspěchy (stovky prodaných aut ročně). Roky stabilizace, nastavení procesů a finanční stability jsme zvládli a jsme připraveni na další etapu našeho podnikání.

Obchodujeme s novými luxusními auty – přijímáme poptávky primárně od zákazníků z celého světa, kterým jsme schopni zajistit vybrané vozy výrazně rychleji, levněji a s kompletní dopravou včetně vyřízení kompletních dokumentů.

Aktuálně je nás 5 a hledáme člověka, který zajistí hladký provoz kanceláře, recepce a pomůže nám s ad-hoc administrativními úkoly.


Co přesně vás v této roli bude čekat?
- Zajistíte fungování kanceláře v rámci svěřeného budgetu (nákup a doplňování spotřebního materiálu jako kancelářské potřeby, káva, čajꓼ jednání s dodavateli úklidu včetně kontroly kvality, měsíční vyúčtování služeb atd.).

- Postaráte se o firemní komunikaci (třídění pošty & e-mailů & zpráv, bookování kalendáře k zasedacím místnostem apod.) a návštěvy (nabídnutí kávy..).

- Pomůžete nám s jednoduchou administrativou – přípravou dokumentů dle stávajících vzorů, vkládáním/aktualizováním dat v interním systému, scanování dokumentů atd.

- Další ad hoc (random) úkoly od jednatelů společnosti a ostatních kolegů.


Jste ideálním kandidátem, pokud:
- Jste samostatný a vyzrálý člověk se selským rozumem, který má rád určený scope komplexních úkolů, které bere za vlastní.
- Ideálně pokud budete mít zkušenost v podobné roli a baví vás to.
- Vaše znalost angličtiny je na úrovni min. B1+ (primárně pro písemnou komunikaci a jednoduchou konverzaci).
- Máte rádi preciznost, systematičnost, smysl pro detail a dotahujete svěřené úkoly úspěšně do konce a umíte si poradit.
- Máte ŘP sk. B a nebojíte se ho použít (občasné pochůzky na úřady, cesta do skladu v jiné části Prahy atd.)
- Nadstandardním bonusem by bylo, pokud jste milovníkem luxusních aut a budete z této práce nadšení stejně jako jsme my ????


Proč k nám?
- Jsme finančně zdravá auditovaná firma s jasnou vizí a dobrým jménem na trhu.
- Odměníme vás fixní mzdou a také bonusovou složkou za skvěle odvedenou práci.
- Dáme vám prostor pečovat samostatně o svěřenou oblast a podílet se s námi na kontinuálním rozvoj businessu.
- Žádný mikromanagement, na druhou stranu očekáváme zodpovědný přístup k práci.
- Nabízíme příjemné pracovní zázemí ve středu Prahy (dobrá dopravní dostupností Metro Křižíkova), žádný velký neosobní open space.
- Jádro pracovní doby od 9 do 16 hodin, z důvodu charakteru práce není možné vykonávat práci formou home-office.
- Nemůžeme vám nabídnout profesní růst jako v korporátu, ale když budete mít zájem, je možné se časem posunout do jiné odborné role v rámci firmy.
- Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, multisportkarta, mimořádné odměny za zlepšení práce/procesů/dosažení nadstandardních výsledků apod.

- Možnost nástupu leden/únor 2025
- Smlouva na dobu 1 roku a v případě spokojenosti obou stran prodloužení na dobu neurčitou.


Protože si vážíme vašeho času, nejdříve proběhne telefonický prescreening a poté klasický telefonický pohovor s HR specialistou. Druhé kolo bude osobně s oběma jednateli v našich kancelářích.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
FreeCon s.r.o.
Hlavní město Praha
34000 - 38400 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
Skanska a.s.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
40000 - 50000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Jméno Ing. Martina Koláčková
Email
Telefon 702 003 934