Název profese Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 10.4.2025


Volné od 10.4.2025
Zaměstnavatel OPTIMIA facility s.r.o.
Počet míst 1

OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka obchodního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:
- administrativní podpora obchodního zástupce
- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
- obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)
- příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení
- místo výkonu práce: Holýšovská, Praha

Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv a podporu vedení

Požadujeme:
- znalost práce na PC
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- praxe na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
157 - 170 Kč za hodinu
ABZAKOVO spol.s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Aures Holdings a.s.
Hlavní město Praha
44000 - 49000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Jméno Optimia
Email
Telefon 800 400 155


Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .