Název profese Staňte se klíčovou oporou našeho týmu jako Back Office Manager
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 8.10.2024


Volné od 8.10.2024
Zaměstnavatel CRI ameba.eu, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO (vyučení s maturitou)

DevCom je progresivní světový výrobce elektronických přístrojů, hardwaru a softwaru, a poskytovatel řešení v nejvyšší kvalitě. K jeho hlavním odvětvím patří automobilový průmysl, letectví, průmyslová automatizace a bezpečnost.
Hledáte stabilní pracovní prostředí s možností růstu? Chcete být důležitou součástí firmy, která se již více než 20 let zaměřuje na výrobu inovativních a zajímavých elektronických zařízení? Přidejte se k našemu týmu profesionálů a pomozte nám vytvářet skvělé zázemí pro kolegy v nákupu, obchodě i výrobě!

Co budete mít na starosti?

• Zajišťování hladkého chodu kanceláře a podpora týmu napříč různými odděleními.
• Příprava a zpracování poptávek, nabídek, objednávek a další obchodní dokumentace.
• Podpora pro nové i stávající zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu.
• Komunikace s dodavateli a institucemi.
• Agenda asistenta/ky jednatele – budete „pravou rukou“ vedení společnosti.
• Příprava kalkulací a obchodních nabídek.
• Organizace firemních akcí a dalších aktivit.

Koho hledáme?

• Nadšeného a komunikativního člověka s aktivním přístupem k práci, který má rád různorodost a výzvy. Pokud jste proaktivní, pečlivý/á a
samostatný/á, tato pozice je právě pro Vás!

Co byste měl/a splňovat?

• Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru).
• Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail.
• Znalost MS Office (nebo LibreOffice), orientace v účetní a daňové problematice výhodou.
• Základní znalost angličtiny – oceníte při mezinárodní spolupráci.
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka).

Proč pracovat právě s námi?

• Možnost pracovat na plný nebo částečný úvazek, případně formou brigády.
• Flexibilní pracovní doba a otevřenost k Vašim potřebám.
• Finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a výkonu.
• Široká škála zaměstnaneckých benefitů a možnost dalšího profesního růstu.
• Pracovní místo s výbornou dostupností – Praha 9, Horní Počernice (1 stanice od metra Černý Most).
• Nástup možný ihned dle dohody.

Co můžete očekávat?

• Dlouhodobou spolupráci, podporu při zaškolení, příjemné pracovní prostředí a stabilitu zázemí zavedené firmy. Pokud hledáte nejen práci, ale i příležitost k profesnímu růstu, jsme tu právě pro Vás!

Zaujala Vás tato nabídka?
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis v PDF a motivační dopis. Těšíme se na setkání s Vámi! Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se na našem společném úspěchu!

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Skanska a.s.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
50000 - 75000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Jméno Ilona Goby
Email
Telefon 606374861


Volné pracovní místo Staňte se klíčovou oporou našeho týmu jako Back Office Manager je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .