Název profese Director of Customer Care
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 7.2.2025


Zaměstnavatel Rohlik skillz s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.3.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání Bakalářské
Reference 67119593

kontakt e-mail: lucie.koldova@rohlik.cz

Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání - bakalářské nebo magisterské
- Praktické zkušenosti s vedením nebo účastí na projektech či pozicích zaměřených na péči o zákazníky, s důrazem na schopnost navrhovat a implementovat moderní a strategické přístupy k zákaznickým službám.
- Schopnost efektivně využívat technologie pro podporu inovací v poskytování služeb, přičemž je kladen důraz na zákaznickou orientaci.
- Výborné analytické schopnosti a strategické uvažování, které umožňují najít rovnováhu mezi nákladovou efektivitou a vysokou kvalitou poskytovaných služeb.
- Silné vůdčí schopnosti a vynikající mezilidská komunikace pro inspiraci týmů a podporu jednotného přístupu na různých trzích.
- Plynulá znalost angličtiny; znalost dalších evropských jazyků je výhodou.
- Znalost nástrojů zákaznických služeb, systémů založených na umělé inteligenci nebo CRM řešení je vítaná, ale není podmínkou.

MVP - Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice.


Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
65000 - 100000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
45000 - 90000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 380000

Žádná podobná místa


Volné pracovní místo Director of Customer Care je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .