Název profese Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 6.12.2024


Zaměstnavatel We Can Company s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.2.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67109463

Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Hofmann Wizard s.r.o. - Import
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
mBlue Czech, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 21000

U společnosti We Can Company s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech žádná další volná místa


Volné pracovní místo Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .