Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Praha
Název profese | Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech |
Místo výkonu práce | Praha |
Přidáno | 6.12.2024 |
Zaměstnavatel | We Can Company s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.2.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67109463 |
Pracovní náplň: Příjem a registrace příchozích hovorů a zpráv od klientů; Identifikace potřeb a požadavků klienta;
Vyřizování požadavků o zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatů; Moderování uživatelských profilů; Poskytování poradenství a vyhledávání informací a služeb pro klienty; Kontrola kvality zadaných objednávek; Řešení přijatých požadavek, reklamací a stížností, včetně cizojazyčných; Odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; Zadávání (zapisování) dat do informačních systémů; Dovednosti v práci se systémy CRM.
Znalost jazyků: ruština, kazaština – aktivně, angličtina – na konverzační úrovni.
Další nabídky práce Hlavní město Praha
Kontaktní údaje
Mzda
od 21000 Kč |
U společnosti We Can Company s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech žádná další volná místa
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu (Praha)
Specialisté zákaznické podpory (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Správce zákaznických účtů (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Customer Account Specialist/Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Specialista zákaznické podpory (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)