Název profese Billing Coordinator
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 1.11.2024


Zaměstnavatel Euro-Center Prague, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 37,5
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 29.8.2024
Počet míst 1
Reference 67084127

Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice.

Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě.

Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator.

Jazykové požadavky:

" Pokročilý anglický jazyk



Hlavní povinnosti a požadavky:

" Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění

" Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur.

" Přátelský a vynikající zákaznický servis.

" Odpovídání na dotazy včas a efektivně.

" Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu

" Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení

" Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office


" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou.

" Empatie vůči zákazníkům

" Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management

" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení.

" Proaktivita, odolnost vůči stresu.

" Pozornost na detaily.



Jak budou vypadat vaše dny

" Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami

" Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center

" Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi.

" Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému.

" Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně.

" Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít.

" Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Zoologická zahrada hl. m. Prahy
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Zoologická zahrada hl. m. Prahy
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 30000


Volné pracovní místo Billing Coordinator je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .