Název profese Billing Coordinator
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 1.11.2024


Zaměstnavatel Euro-Center Prague, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 37,5
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 29.8.2024
Počet míst 1
Reference 67084127

Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice.

Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě.

Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator.

Jazykové požadavky:

" Pokročilý anglický jazyk



Hlavní povinnosti a požadavky:

" Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění

" Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur.

" Přátelský a vynikající zákaznický servis.

" Odpovídání na dotazy včas a efektivně.

" Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu

" Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení

" Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office


" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou.

" Empatie vůči zákazníkům

" Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management

" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení.

" Proaktivita, odolnost vůči stresu.

" Pozornost na detaily.



Jak budou vypadat vaše dny

" Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami

" Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center

" Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi.

" Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému.

" Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně.

" Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít.

" Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
50000 - 100000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
30000 - 55000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
40000 - 55000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
60000 - 62000 Kč za měsíc
HR Direct s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 30000