Název profese Specialisté v oblasti logistiky
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 16.5.2024


Zaměstnavatel TELS GLOBAL CZ s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 3.6.2024
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67055344

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Liudmila Subbotsina, e-mail: subbotina@telsglobal.com


Hledáme specialistu v oblasti logistiky. Povinné podmínky: praxe v oboru logistiky, expedice, znalost cizích jazyků (němčina B2, angličtina B2, čeština B2, ruština C1, běloruština C1, polština výhodou). Vyžaduje znalost následujících programů a jejich plynulé používání. Programy 1C Navigator (ru), trans.eu, Raaltrans a Transporeon.

Poskytujeme pracovní telefon, zaměstnanecké benefity. Mzda od 33 000 Kč, maximálně 35 000 Kč hrubého, v závislosti na kvalifikaci a praxi. Pozice v dobrém přátelském kolektivu na Praze 5. Pravidelná školení, profesní rozvoj.


Náplň práce:


1. koordinovat se zákazníkem požadovaný počet vozidel, termíny nakládky a dodání, dopravní trasy (adresa nakládky a vykládky), náklady na dopravu, dodatečné podmínky;
2. koordinovat s dopravcem požadovaný počet vozidel, termíny nakládky a dodání, dopravní trasy (adresa nakládky a vykládky), náklady na dopravu, dodatečné podmínky;
3. vyřizovat transakce, zadávat potřebné údaje a registrovat je v informační databázi (dále jen ID) "NAVIGATOR", napomáhat při uzavírání smluv se zákazníky / dopravci;
4. kontrolovat plnění podmínek přepravního příkazu dopravcem (termíny nakládky, termíny vykládky) a také dodržování zvláštních podmínek objednávky; registrovat nesrovnalosti v ID "NAVIGATOR";
5. podílet se na řešení problémů, které se vyskytly během přepravy (přetížení, prostoj, neschválené dodatečné platby);
6.umístit objednávky na Trans.eu, Raaltrans a Transporeon;
7. kontrolovat platby zákazníka v souladu s uvedenou pohledávkou věřitelů;
8. kontrolovat stanovené provozní kredity;
9.rozvíjet spotový kanál
10. zkoumat nesplněné potřeby zákazníků, předkládat návrhy na další rozvoj služeb;
11. vést obchodní korespondenci se zákazníky;
12. zajišťovat bezpečnost obchodních tajemství zákazníků a společnosti;
13. dodržovat vnitřní pracovní předpisy;
14. dodržovat vnitřní standardy společnosti;
15. dodržovat legislativu v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, normy a pravidla bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, pravidla požární bezpečnosti.
16. naložit minimálně 20 nakládek měsíčně.


Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, dovolená navíc.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
50000 - 100000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
30000 - 55000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
40000 - 55000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
60000 - 62000 Kč za měsíc
HR Direct s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 32000 do 35000