Název profese Technický pracovník
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 15.3.2024


Zaměstnavatel Ministerstvo obrany
Směnnost Jednosměnný provoz
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.4.2024
Počet míst 1
Reference 67036970

Dvořáková Petra, tel.: 973206240, e-mail: dvorakovap@army.cz Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00

Požadujeme:
Požadujeme:
- min. střední odborné vzdělání s maturitou;
- znalost práce na PC (MS Office - zejména WORD, EXCEL);
- uživatelská znalost systému elektronické spisové služby (znalost práce v systému ESSS Defence výhodou);
- organizační schopnosti;
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- trestní bezúhonnost.

Nabízíme:
- platová třída 9;
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou;
- místo výkonu práce Praha;
- příjemné pracovní prostředí;
- 25 dnů dovolené;
- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvky FKSP;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.

Pracovní náplň:
Komplexní a samostatné účtování v rámci uceleného okruhu účetnictví, například majetku, zúčtovacích vztahů (pohledávek a závazků včetně dluhů), zúčtovávání daní a dotací a finančních prostředků a zdrojů včetně řešení případů porušení povinnosti podle zákona o účetnictví s příslušnými orgány.
Zabezpečuje vedení evidence a účtování majetku v ISL v regionu Praha.
Provádí účetní práce spojené s příjmem a výdejem majetku.
Zajišťuje podklady pro návrhy na odsun materiálu, odprodej a jeho vyřazení.
Podílí se na provádění inventarizace majetku.
Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného majetku.
Má hmotnou odpovědnost za materiál.
Vede evidenci logistického materiálu.
Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej.
Provádí porovnání evidence sledovaného materiálu s podřízenými PS.
Odpovídá za správné přijímání, odesílání a ukládání účetních dokladů.
Vyřizuje reklamace nesprávných účetních dokladů.
Účastní se školení pořádaných nadřízeným stupněm.
Spolupracuje s odbornými pracovníky nadřízeného stupně.
Zodpovídá za objednávání materiálu, jeho přejímku, uskladnění a řádné označení, výdej a odpisy materiálu z karet.
Zajišťuje skartační řízení podle příslušných předpisů.
Zabezpečuje kompletní spisovou evidenci a před archivní péči o písemnosti.
Zodpovídá za nakládání a evidenci majetku VZ 3255 - DEPOZIT.

Zaměstnanecké výhody: Možnost změny pracovního poměru na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy, stravenky ve výši 150 Kč, osobní příplatek.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
100000 - 150000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
35000 - 45000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
20000 - 30000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
60000 - 80000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 26000 do 36000