Název profese Asistenční koordinátor
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 13.10.2024


Zaměstnavatel Euro-Center Prague, s.r.o.
Směnnost Nepřetržitý provoz
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 14.11.2023
Počet míst 10
Reference 67008388

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavní odpovědnosti:
" Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
" Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další)
" Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu.
" Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
" Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra
" Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ.
" Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích.
" Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
" Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader)
" Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra
Požadavky:
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
" Empatie vůči zákazníkům
" Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
" Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
" Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
" Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
" Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
" Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
" Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Těšíme se na Vaše přihlášky!

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Zoologická zahrada hl. m. Prahy
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Zoologická zahrada hl. m. Prahy
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 35000 do 45000