Specialista/specialistka zákaznické péče
Název profese | Specialista/specialistka zákaznické péče |
Přidáno | 6.5.2024 |
Zaměstnavatel | 4flow management GmbH organizační složka |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 30 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 6.5.2024 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67007996 |
Náplň práce (oblast logistika/transport): Poskytování profesionální zákaznické podpory v rámci online komunikace - v cizím jazyce; Hledání a realizace smysluplných a efektivních řešení ve stresových situacích, zaměření na důležité detaily; Zjišťování a včasné řešení zákaznických dotazů; Správné nastavení priorit v dynamickém, rychle se měnícím prostředí logistiky
Požadavky: aktivní uživatel MS Office; profesionální komunikace v angličtině, znalost francouzštiny, španělštiny nebo němčiny výhodou; odolnost vůči stresu; silná orientace na zákazníka; ochota učit se
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené za kalend. rok, stravenkový
Při zkráceném úvazku min. 30 hod/tydne - mzda bude snížena proporcionálně.
Další nabídky práce Hlavní město Praha
Kontaktní údaje
Mzda
od 35400 Kč |
U společnosti 4flow management GmbH organizační složka momentálně neevidujeme kromě pozice Specialista/specialistka zákaznické péče žádná další volná místa
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu (Praha)
Specialisté zákaznické podpory (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Správce zákaznických účtů (Praha)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Customer Account Specialist/Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (Praha)
Specialista zákaznické podpory (Praha)