Název profese Assistance Services Expert.
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 23.11.2023


Zaměstnavatel AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.11.2023
Počet míst 3
Reference 66997576

Zemanová, e-mail: petra.zemanova@axa-assistance.cz
NÁPLŇ PRÁCE:
o Vyřizování příchozích a odchozích požadavků na komunikaci v souladu se všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Zpracovávání stávajících případů asistenčních služeb / reklamací, které spadají do působnosti této pozice, v souladu s Všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Správná registrace údajů v interních systémech.
o Vyřizování samostatně přidělených případů a dohled nad průběhem a správností jejich řešení.
o Vyřizování a podpora při řešení složitých a nestandardních případů.
o Zajišťování bezchybné kvality písemné a ústní komunikace s interními a externími klienty, poskytovateli a institucemi.
o Správa rezerv pro jednotlivé případy podle stanovených postupů a metodik.
o Optimalizace nákladů AXA Assistance (realizace cílů společnosti při zohlednění zkušeností klientů) mimo jiné prostřednictvím vyjednávání o nákladech a slevách s poskytovateli služeb, znalostí provozních, protipadělkových a pojistných postupů.
o Rozhodování v rámci poskytovaných služeb při zohlednění cílů společnosti a zákaznické zkušenosti (akceptace nákladů dle kompetencí - finanční odpovědnost).
o Spolupráce a komunikace s ostatními odděleními AXA Partners v souladu s pravidly společnosti.

POŽADAVKY:
o Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
o Znalost anglického jazyka na úrovni B2, znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
o Znalost MS Office, pokročilá znalost práce na PC.
o Výborné komunikační dovednosti.
o Orientace na zákazníka a empatie.
o Zodpovědnost a spolehlivost.
o Odolnost vůči stresu.

NABÍZÍME:
o Pravidelné kvartální finanční odměny ve výši až 15% z měsíční mzdy
o 25 dní dovolené
o Navýšené příplatky za práci o víkendu a na nočních směnách
o Stravenky v hodnotě 150 Kč již od prvního dne a stravování v blízkosti společnosti
o Home Office 3 dny v týdnu (po zaučení) včetně technického vybavení pro domácí kancelář (notebook, monitor, dokovací stanice...)
o Příspěvěk za Home Office (příspěvek 750 Kč/měsíčně)
o Kartu MultiSport nebo Sodexo Flexi Pass (příspěvek 500 Kč/měsíčně)
o Penzijní připojištění (příspěvek 600 Kč/měsíčně)
o Plně hrazené rizikové životní pojištění
o Cestovní pojištění pro Evropu zdarma s připojištněním rizikových sportů a autoasistence na cestách
o Rozvojové programy a kurzy, kurzy v rámci platformy LinkedIn Learning
o Přátelský tým kolegů
o Občerstvení na pracovišti
o Velmi snadno dostupné moderní kanceláře v blízkosti metra Pankrác
... a mnohem více (slevy u našich partnerů apod.)

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
50000 - 100000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
30000 - 55000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
40000 - 55000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
60000 - 62000 Kč za měsíc
HR Direct s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 28000 do 35000

U společnosti AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Assistance Services Expert. žádná další volná místa

Žádná podobná místa


Volné pracovní místo Assistance Services Expert. je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .