Název profese Back Office obchodního týmu (m/ž)
Místo výkonu práce Praha 8
Přidáno 20.12.2024


Volné od 19.12.2024
Zaměstnavatel Ing. Martina Koláčková
Směnnost Pružná pracovní doba
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Jsme obchodní firma, která je malá počtem zaměstnanců, ale poměrně velká svými obchodními úspěchy (stovky prodaných aut ročně). Roky stabilizace, nastavení procesů a finanční stability jsme zvládli a jsme připraveni na další etapu našeho podnikání.

Obchodujeme s novými luxusními auty – přijímáme poptávky primárně od zákazníků z celého světa, kterým jsme schopni zajistit vybrané vozy výrazně rychleji, levněji a s kompletní dopravou včetně vyřízení kompletních dokumentů.

Aktuálně je nás 5 a hledáme zkušeného člověka do role Back Office obchodního oddělení, který od nás postupně převezme vybrané procesy a uvolní nám tak prostor pro rozšíření obchodního týmu a celkově nárůst obchodu.


Co přesně vás v této roli bude čekat?

- Během zkušební doby postupně převezmete konkrétní části práce od stávajících kolegů (obchod, logistika, účetní)
- Pomůžete nám jednotlivé procesy/úkoly doladit a připravit na růst obchodního týmu.
- Dostanete na zodpovědnost rozsáhlou evidenci/dokumentaci k jednotlivým zakázkám, tj. zajištění, abychom měli všechny doklady spojené s obchodem, logistikou a také jako podklady pro paní účetní (v on-line i off-line podobě), pro auditory, daňový nebo celní úřad.
- Budete připravovat dokumenty dle stávajících vzorů (kupní smlouva, smlouva o zápůjčce, pojistná smlouva, plná moc, předávací protokol, proforma faktura apod.).
- Zajistíte, aby v našem novém informačním systému byla vložena a aktualizovaná všechna data (zalistování zákazníků, doplnění údajů atd.)
- V případě potřeby budete komunikovat se zákazníky, dodavateli (včetně dopravců) a úřady.
- Částečně vám bude k ruce s operativními činnostmi office manažerka/recepční.
- Ad hoc úkoly od jednatelů společnosti.


Jste ideálním kandidátem, pokud:

- Jste samostatný a vyzrálý člověk s vnitřní motivací a selským rozumem, který se dokáže zodpovědně postarat o kompletní back office úkoly obchodního oddělení.
- Jste výborně organizovaní a více než front-office vám vyhovuje být spolehlivou podporou svým kolegům a kolegyním.
- Máte rádi preciznost, smysl pro detail, „podnikatelské myšlení“, schopnost dávat si věci do souvislostí, předcházet problémům a dotahovat úkoly úspěšně do konce.
- Vaše znalost angličtiny je na úrovni B2 (většina dokumentů a jednání s klienty/zákazníky/dodavateli je v anglickém jazyce).
- Máte ŘP sk. B a nebojíte se ho použít (občasná cesta do skladu v jiné části Prahy, nějaké pochůzky atd.)
- Nadstandardním bonusem by bylo, pokud jste milovníkem luxusních aut a budete z této práce nadšení stejně jako jsme my ????


Proč k nám?

- Jsme finančně zdravá auditovaná firma s jasnou vizí a dobrým jménem na trhu.
- Odměníme vás fixní mzdou a také bonusovou složkou za skvěle odvedenou práci.
- Dáme vám prostor pečovat samostatně o svěřenou oblast a podílet se s námi na kontinuálním rozvoj businessu.
- Žádný mikromanagement, na druhou stranu očekáváme zodpovědný přístup k práci.
- Nabízíme příjemné pracovní zázemí ve středu Prahy (dobrá dopravní dostupností Metro Křižíkova), žádný velký neosobní open space.
- Jádro pracovní doby od 9 do 16 hodin, home-office dle domluvy (max. 1-2 dny v týdnu).
- Nemůžeme vám nabídnout profesní růst jako v korporátu, ale když budete mít zájem, je možné se časem posunout do jiné odborné role v rámci firmy.
- Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, multisportkarta, mimořádné odměny za zlepšení práce/procesů/dosažení nadstandardních výsledků apod.

- Možnost nástupu leden/únor 2025
- Smlouva na dobu 1 roku a v případě spokojenosti obou stran prodloužení na dobu neurčitou.


Protože si vážíme vašeho času, nejdříve proběhne telefonický prescreening a poté klasický telefonický pohovor s HR specialistou. Druhé kolo bude osobně s oběma jednateli v našich kancelářích.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
38000 Kč za měsíc
ABZAKOVO spol.s.r.o.
Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
40000 - 60000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Jméno Ing. Martina Koláčková
Email
Telefon 702 003 934


Volné pracovní místo Back Office obchodního týmu (m/ž) je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .