Administration and HR assistant Plzeň
Název profese | Administration and HR assistant |
Místo výkonu práce | Plzeň |
Přidáno | 14.4.2025 |
Zaměstnavatel | Gemtek.CZ, s.r.o. |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Absolventy, Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.7.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67143631 |
Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené
Další nabídky práce Plzeň-město
Kontaktní údaje
Mzda
od 24000 Kč do 27000 Kč |
U společnosti Gemtek.CZ, s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Administration and HR assistant žádná další volná místa
Volné pracovní místo Administration and HR assistant je vystaveno v regionu Plzeň-město
.