Název profese Administrativní pracovník / pracovnice nákupu (pro OZP) - Ostrava
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 6.9.2024


Volné od 31.7.2024
Zaměstnavatel OPTIMIA facility s.r.o.
Počet míst 1

Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/ kolegyni.

- pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce)
- místo výkonu práce: Ostrava
- zkrácený úvazek 20 hodin týdně
- mzda 10000 Kč za měsíc
- pracovní doba dle dohody
- nástup ihned, nebo dohodou
- smlouva na HPP

Pracovní náplň:
· Zpracování objednávek pro E - Shop;
· Administrativní práce spojené s E – Shopem a nákupem,
· Příjemky a výdejky v systému POHODA;
· příjem zboží na sklad a tvorba vydané objednávky v systému POHODA;
· Kontrola dodaného a objednaného zboží;
· Zajištění přepravy a odeslání zboží k zákazníkovi;
· Kompletní zpracování interních a externích objednávek v E-Shopu;
· Zjišťování dostupnosti a skladových zásob zboží u dodavatelů E-Shopu;
· Zpracování a zaslání zálohové faktury, kontrola platby zákazníka;
· Objednání zboží u dodavatelů, vkládání zboží do nákupního košíku;
· Při nedostupnosti zboží náhrada jiným zbožím;
· Zajištění svozu dopravcem, příprava a odeslání zboží koncovým zákazníkům;
· Firemní emailová korespondence, komunikace s dodavatelem;

Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
- práci v prostředí české společnosti
- férovou firemní kulturu
- vstřícné jednání
- práci na hlavní pracovní poměr

Požadujeme:
- spolehlivost
- dochvilnost
- zodpovědnost
- praxe výhodou

Volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo: 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Jméno Optimia
Email
Telefon 736646532

Mzda

od 10000 měsíčně


Volné pracovní místo Administrativní pracovník / pracovnice nákupu (pro OZP) - Ostrava je vystaveno v regionu Ostrava-město .