Produkční a asitent/ka obchodního oddělení Ostrava
Název profese | Produkční a asitent/ka obchodního oddělení |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 26.2.2025 |
Zaměstnavatel | SMERO, spol. s r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Trvání prac. poměru | od 15.4.2025 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67132396 |
Životopis zašlete kontaktní osobě Lence Prokešové na e-mail prokesova.l@smero.cz
Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Produkční a asistent/ka obchodního oddělení - Ostrava
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen
tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Ostravě přijmeme zodpovědného člověka na spojenou pozici produkční/ho a asistentky/a obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned.
Co budete dělat:
-Celoročně na pozici produkční/ho zajišťovat reklamní předměty pro naše zákazníky (v období září -prosinec vykonávat pouze tuto činnost).
-Aktivně komunikovat s obchodním týmem, dodavateli i zákazníky na nabídce, zpracování a vydodání reklamních předmětů.
-V září přímá účast na Týdnech reklamy s kompletním zajištěním chodu této akce (14dní).
-Blízká spolupráce s naší chráněnou dílnou, call centrem, skladem a logistikou.
-V období ledna - srpna vypomáhat obchodnímu týmu na pozici asistentky/a.
-Aktivní oslovování potencionálních i stávajících firemních kontaktních osob a domlouvat schůzky obchodním zástupcům.
-Přijímat a zpracovávat podklady pro objednávky.
-Vyřizovat pohledávky a reklamace.
-Naceňovat položky z poptávek.
-Další administrativní nebo organizační úkoly.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
-SMERO je stabilní a úspěšná společnost, nabízíme především dlouhodobou spolupráci.
-Mzdu dostanete vždy včas ve výplatním termínu.
-5 týdnů dovolené.
-Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123kč / pracovní den).
-Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
-Volné víkendy a svátky.
-Zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaká je naše asistentka/asistent:
-Je maximálně pečlivá/ý, spolehlivá/ý, zodpovědná/ý, systematická/ý, ochotná/ý.
-Má smysl pro organizaci práce a plánování.
-Má dobré vyjadřovací schopnosti.
-Nebojí se volat a má zkušenosti s navoláním schůzek včetně studených kontaktů.
-Umí komunikovat s dodavateli i zákazníky.
-Ovládá práci na PC + MS Office (pokročilá znalost především Excelu a Outlooku).
Kontaktní údaje
Mzda
od 25000 Kč do 29000 Kč |
Skladník/ce-Hodonín
Pomocný skladník/ce-Hodonín
Balič/ka dárkového zboží-Hodonín
Pomocný skladník/ce-Rajhrad
Pomocný pracovník/ce správy údržby nemovitostí-Hodonín
Uklízeč/ka-Hodonín
Asistent/ka obchodního oddělení - Kutná Hora-Kutná Hora
Produkční a asitent/ka obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení-Ostrava
Pracovník/ce dřevařské dílny-Hodonín
Obchodní zástupce (Ostrava)
Odpolední asistent/ka obchodního oddělení - Vyhrazeno pro OZP (Ostrava)
Obchodní zástupce/zástupkyně pro průmysl (Ostrava)
Asistent/ka obchodního úseku (Ostrava)
Obchodní referent/ka (30-40 hodfin týdně) - OZP (Ostrava)
Obchodní manažeři reklamní předměty a marketing (30-40 hodin týdně) - OZP (Ostrava)
Obchodní manažeř/ka - asistent/ka RP (reklamní předměty a marketing - 30-40 hodin týdně) - OZP (Ostrava)
Obchodní zástupce/zástupkyně (Ostrava)
Obchodník/ce pro zahraničí (Polsko) (Ostrava)