Název profese Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 20.11.2024


Zaměstnavatel Autohotovost s.r.o.
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 20
Vhodné pro Absolventy, Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.12.2024
Počet míst 1
Reference 67104654

1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.

Nástup IHNED.

Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 12000 do 36000

U společnosti Autohotovost s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ žádná další volná místa


Volné pracovní místo Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ je vystaveno v regionu Ostrava-město .