Název profese Účetní (30-40 hodin týdně)
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 1.11.2024


Zaměstnavatel Centrum pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje o.p.s.
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 30
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.11.2024
Počet míst 1
Reference 67092373

1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz

Pozice: účetní středně velké organizace.
Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku
Obor: ekonomické
Nástup:dle dohody

Požadavky:
- minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru,
- minimálně 1 rok praxe v oboru,
- zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů
- znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel)
- aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL),
- dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.)
- nepravidelná pracovní doba
- samostatnost
- zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi.

Hlavní pracovní náplň:
- vedení účetnictví obecně prospěšné společnosti dle aktuálních zákonných norem
- evidence pokladny, evidence majetku, fakturace,
- zpracování účetních dokladů, zpracování účetnictví v členění dle středisek (výkonů) a zakázek,
- kontrola a příprava podkladů pro zpracování projektů a vyúčtování dotací
- zpracování podkladů (sestav) pro vyúčtování darů a dotací
- sledování čerpání dotací a projektů
- příprava podkladů pro uzavření pracovních smluv a evidence pracovní doby, administrativní práce (korespondence, apod.)
- zpracování podkladů pro vedení mzdového účetnictví, zadávaní údajů do mzdového programu
- zpracování podkladů pro roční účetní závěrky a inventarizace zůstatků, zpracování podkladů pro roční audit
- zpracování podkladů pro daňové přiznání z příjmů právnických osob a další (nejsme plátci DPH)

Nabízíme:
- podporu profesního vzdělávání, možnost konzultací před zpracováním roční účetní závěrky s auditorem
- 5 týdnů dovolené po prvním roce PP, stravné
- uvazek 30 - 40 hodin týdně

Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 37000 do 42000