Název profese Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 9.10.2024


Zaměstnavatel EFSETE Plus s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 30
Vhodné pro OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 1.11.2024
Počet míst 5
Reference 67075382

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: 771 205 805, e-mail: klara.sonnkova@efsete.cz
Požadavky: Příjemný hlasový projev bez logopedických vad. Profesionální jednání a empatii v komunikaci se zákazníky. Zodpovědnost a samostatnost. Znalost práce na PC je nutností (základní práce s MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).

Náplní práce je komunikace se stávajícími zákazníky VODAFONE a následný jednoduchý zápis do CRM. Nejedná se o prodej, pouze o informativní hovor.

Zaměstnanecké výhody: pracovní doba 08:00-14:00, Multisport karta, stravenky, týden dovolené navíc, Sick days, bezbariérový přístup, výuka angličtiny, Home Office, firemní akce atd.

Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 16350

U společnosti EFSETE Plus s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP žádná další volná místa


Volné pracovní místo Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP je vystaveno v regionu Ostrava-město .