Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP Ostrava
Název profese | Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 11.9.2024 |
Zaměstnavatel | EFSETE Plus s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 30 |
Vhodné pro | OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Trvání prac. poměru | od 1.10.2024 |
Počet míst | 5 |
Reference | 67075382 |
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: 771 205 805, e-mail: klara.sonnkova@efsete.cz
Požadavky: Příjemný hlasový projev bez logopedických vad. Profesionální jednání a empatii v komunikaci se zákazníky. Zodpovědnost a samostatnost. Znalost práce na PC je nutností (základní práce s MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).
Náplní práce je komunikace se stávajícími zákazníky VODAFONE a následný jednoduchý zápis do CRM. Nejedná se o prodej, pouze o informativní hovor.
Zaměstnanecké výhody: pracovní doba 08:00-14:00, Multisport karta, stravenky, týden dovolené navíc, Sick days, bezbariérový přístup, výuka angličtiny, Home Office, firemní akce atd.
Kontaktní údaje
Mzda
od 16350 Kč |
U společnosti EFSETE Plus s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Pracovník / Pracovnice Call Centra (30 hodin týdně) - OZP žádná další volná místa
Bezpečnostní pracovník ()
Brigáda - Pracovník/pracovnice obchodu CERVA Ostrava (Ostrava - Kunčice)
Samostatný pracovník expedice - kvalitář / kvalitářka (Velká Polom)
Pracovník pozinkovny (Ostrava)
Pracovník pozinkovny (Ostrava)
Pracovník PCO (pult centrální ochrany) /20 hodin týdně/ - OZP (Ostrava)