Název profese Asistent / Asistentka nákupního oddělení Ostrava (20-30 hodin týdně)
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 15.7.2024


Zaměstnavatel VELA CZECH, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 20
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.8.2024
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67072012

1. kontakt E-MAILEM: v.podskubkova@vela.cz

Jsme česká reklamní společnost s působností po celé České republice a na Slovensku.
Dodáváme reklamní a dárkové předměty firmám i státním institucím již více než 30 let.

Náplň práce:
- příprava účetních dokladů ke zpracování
- archivace dokumentů
- objednávky u externích dodavatelů a případné vyřizování reklamací
- zpracovávání ceníků
- práce s interním informačním systémem v programy Abra
- správa vzorků pro zákazníky

Požadujeme:
- SŠ ekonomického zaměření ukončená maturitou nebo praxe v oboru
- výborná znalost MS Office, Excel
- aktivní přístup k práci, samostatnost a zodpovědnost
- výpis z rejstříku trestů
- znalost účetního programu Abra výhodou
- znalost angličtiny, alespoň psanou formou a jednoduchá komunikace po telefonu

Nabízíme:
- práce na HPP, úvazek 20-30 hodin týdně
- hrubá nástupní mzda 12 500 - 19 000 Kč dle kvalifikace a podle úvazku
- jednosměnný provoz v rámci pracovní doby 7:30 - 16:00 hod.
- zaškolení
- po 3 letech věrnostní program životního připojištění
- sick days po půl roce
- nástup dohodou

Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 12500 do 19000

U společnosti VELA CZECH, s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Asistent / Asistentka nákupního oddělení Ostrava (20-30 hodin týdně) žádná další volná místa


Volné pracovní místo Asistent / Asistentka nákupního oddělení Ostrava (20-30 hodin týdně) je vystaveno v regionu Ostrava-město .