Asistent/ka HR - Vyhrazeno pro OZP Ostrava
Název profese | Asistent/ka HR - Vyhrazeno pro OZP |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 12.11.2024 |
Volné od | 12.11.2024 |
Zaměstnavatel | WeKool s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Počet míst | 2 |
Požadované vzdělání | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. – sociální podnik. Jsme stabilní společnost s více než 40 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.
Jaká bude tvá pracovní náplň
Budeš pravá ruka pro hlavní personalistku
Zpracovávání inzerátů a jejich vyvěšování
Zpracování došlých životopisů
Práce s interními dokumenty
Komunikace s účetním oddělením
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL
Profesionální jednání a empatie
Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
Zvládat různorodé situace s úsměvem
Co ti můžeme nabídnout
Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
Moderní prostory s výbornou dostupností
Pracovní dobu pouze 5 hodin
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
Teambuildingové akce
Zaujali jsme tě?
To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@wekool.cz.
Držíme ti židli!
Kontaktní údaje
Jméno | Pavlína Jelenová |
Telefon | 773712228 |
Mzda
od 13000 Kč do 15000 Kč měsíčně |
Odpolední Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka - Vyhrazeno pro OZP-Ostrava
Asistent/ka projektového manažera - vyhrazeno pro OZP-Ostrava
Odpolední Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka - Vyhrazeno pro OZP-Ostrava
Asistent/ka účetní - Vyhrazeno pro OZP-Ostrava
Pomocný technik digitálních panelů / Řidič – Ostrava pouze pro OZP-Ostrava
Telefonního Asistenta/Asistentku Obchodníka KOLÍN - Vyhrazeno pro OZP-Ostrava
Asistent/ka HR - Vyhrazeno pro OZP