Odborný referent/ka oddělení daní a poplatků, pokladní služby, odboru finančního a rozpočtového magistrátu města opavy Opava
Název profese | Odborný referent/ka oddělení daní a poplatků, pokladní služby, odboru finančního a rozpočtového magistrátu města opavy |
Místo výkonu práce | Opava |
Přidáno | 21.2.2025 |
Zaměstnavatel | Statutární město Opava |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.6.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67131289 |
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz
Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem (prace@opava-city.cz), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava.
Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 10.3.2025.
Požadavky stanovené Statutárním městem Opava:
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- praxe v oblasti správy pohledávek a vyměřování daní a poplatků výhodou
- praxe v oblasti provádění pokladních operací výhodou
- praxe v samosprávě a státní správě minimálně 2 roky
- znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
- dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet), předpoklad rychlého zapracování do speciálních programů v oblasti daní a poplatků, znalost systémů GINIS a VERA výhodou
- organizační schopnosti, profesionální vystupování, schopnost jednat s klientem
- samostatné jednání a rozhodování, zodpovědnost a preciznost
- dobrý zdravotní stav
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o kontaktní e-mail o datum a podpis uchazeče.
Požadované doklady:
- profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava
- čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu VŠ i dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce - u diplomů vydaných do konce roku 2005), v případě VOŠ diplom a vysvědčení o absolutoriu)
Platové zařazení: platová třída 9, stupeň podle délky uznané praxe (Kč 29.120,- až 33.240,-) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; přiznání osobního příplatku - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Bonusy zaměstnavatele: osobní ohodnocení, stravenková a benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dnů dovolené za rok, možnost čerpat 5 dnů placeného indispozičního volna.
Celý text výběrového řízení včetně pracovní náplně na www.opava-city.cz
Další nabídky práce Opava
Kontaktní údaje
Mzda
od 29120 Kč do 33220 Kč |
U společnosti Statutární město Opava momentálně neevidujeme kromě pozice Odborný referent/ka oddělení daní a poplatků, pokladní služby, odboru finančního a rozpočtového magistrátu města opavy žádná další volná místa
Asistent/strážný prodejen Lidl - (pouze OZP) - Opava a okolí ()
Asistent/ka prodeje (Ludgeřovice)
Prodavač-ka (Opava)
Prodavač-ka (Opava)
Vedoucí prodejny (Radkov)
Zástupce, zástupkyně vedoucí prodejny (Opava)
Prodavač /ka (Dolní Benešov)
Pokladní (Hlučín)
Prodejce/prodejkyně - obsluha callcentra (Hlučín)