Referent v oddělení správy registrů Opava
Název profese | Referent v oddělení správy registrů |
Místo výkonu práce | Opava |
Přidáno | 8.4.2025 |
Zaměstnavatel | Generální finanční ředitelství |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.6.2025 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67144765 |
Informace k podávání žádostí:
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 22. dubna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3200@fs.gov.cz
- do datové schránky ID 4hun2cu,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 320694 - referent
v Oddělení správy registrů – Opava“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení zveřejněného na výše uvedených stránkách.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit pokud:
a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl jste věku 18 let],
c) jste plně svéprávný,
d) jste bezúhonný,
e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. středního vzdělání s maturitní zkouškou,
f) máte potřebnou zdravotní způsobilost,
g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky;
Další povinné přílohy
• strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti)
• motivační dopis
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným měsícem nástupu na služební místo je 1. červen 2025.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 8. platové třídy.
Týdenní služební doba činí 40 hodin.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu
- zajištění provozu informační služby – poskytování základních informací o daňovém řízení
- zabezpečení spisové služby a evidence písemností
- výběr a evidování hotovostních plateb v daňové pokladně
- obsluha telefonní ústředny
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 530 Kč do 30 920 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 092 Kč do 4 638 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni
Další nabídky práce Opava
Kontaktní údaje
Mzda
od 21530 Kč do 30920 Kč |
211874 - referent v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení-Praha
Rada v oddělení kontrolním II-Příbram
202326_rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním-Praha
200484_rada v Oddělení kontrolním III, v Odboru kontrolním-Praha
Referent/referentka v oddělení vyměřovacím i (270373)-Jičín
Referent / referentka v oddělení kontrolním II (270891)-Jičín
290184 a 290205 - referent v Oddělení vyměřovacím II (m/ž)-Jihlava
290024 a 290214 - referent v Oddělení kontrolním i (m/ž)-Jihlava
250250 - referent/ka v Oddělení kontrolním II.-Děčín
Referent / referentka v Oddělení kontrolním III (270940)-Rychnov nad Kněžnou
Č. 211396 - rada v Oddělení kontrolním II-Říčany
Referent/referentka v oddělení vyměřovacím IV (270231)-Hradec Králové
Rada v ODD. kontrolním II (270129)-Hradec Králové
Referent v oddělení správy registrů
... a další ...