Název profese Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
Místo výkonu práce Olomouc
Přidáno 5.3.2025


Zaměstnavatel Olomoucký kraj
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.4.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání Vysokoškolské
Reference 67134864

na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
(pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:
dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání : ekonomika výhodou
znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou
praxe ve veřejné správě : výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

Další požadované dovednosti:

uživatelská znalost PC (MS Office)
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová
telefon: 585 508 568, email: m.bernatova@olkraj.cz

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Olomouc

Olomouc
Advantage Consulting, s.r.o. - Olomouc
Olomouc
Advantage Consulting, s.r.o. - Olomouc
Olomouc
Advantage Consulting, s.r.o. - Olomouc
Olomouc
Advantage Consulting, s.r.o. - Ostrava
Olomouc
Advantage Consulting, s.r.o.
Olomouc
24000 - 32000 Kč za měsíc
Personal fabric - agentura práce a.s.
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 33280 do 35770

U společnosti Olomoucký kraj momentálně neevidujeme kromě pozice Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí žádná další volná místa


Volné pracovní místo Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí je vystaveno v regionu Olomouc .