Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí Olomouc
Název profese | Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 5.3.2025 |
Zaměstnavatel | Olomoucký kraj |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.4.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Vysokoškolské |
Reference | 67134864 |
na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
(pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání : ekonomika výhodou
znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou
praxe ve veřejné správě : výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
Další požadované dovednosti:
uživatelská znalost PC (MS Office)
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová
telefon: 585 508 568, email: m.bernatova@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 33280 Kč do 35770 Kč |
U společnosti Olomoucký kraj momentálně neevidujeme kromě pozice Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí žádná další volná místa
Pracovník/ce v sociálních službách-pečovatel/ka terénní (Olomouc)
Vedoucí domácnosti - sociální pracovník/pracovnice v přímé péči (Olomouc)
Pracovník/pracovnice v sociálních službách (Olomouc)
Pracovník/pracovnice v sociálních službách (Olomouc)
Sociální pracovník/pracovnice - Sociálně Aktivizační Služby pro rodiny s dětmi (Šternberk)
Pracovník/pracovnice v sociálních službách (pečovatel/ka) (Komárov)