Metodik-metodička pro konkurzní řízení oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže Olomouc
Název profese | Metodik-metodička pro konkurzní řízení oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 24.1.2025 |
Zaměstnavatel | Olomoucký kraj |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.3.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Vysokoškolské |
Reference | 67121410 |
Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajišťování agendy konkurzních řízení na ředitele škol a školských zařízení zřizovaných krajem, zajišťování odborné
a metodické pomoci obcím v oblasti konkurzního řízení na ředitele škol zřizovaných obcemi, posuzování kvalifikačních předpokladů uchazečů o pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení.
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání: pedagogika, andragogika výhodou
znalosti oboru: školská legislativa, vyhláška o konkurzních řízení na ředitele škol, správní řád, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
další požadované dovednosti
uživatelská znalost PC (MS Office)
ŘP sk. B
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: metodik pro konkurzní řízení oddělení organizačně správních činností na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 10. 2. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru/oddělení: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA
telefon: 585 508 856, email: m.gajdusek@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Další informace naleznete na webových stránkách.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 33280 Kč |
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže-Olomouc
Investiční referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic-Olomouc
Referent/ka EIA, ippc oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Referent/ka EIA, ippc a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Metodik-metodička pro konkurzní řízení oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže
Žádná podobná místa