Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií Olomouc
Název profese | Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 9.11.2024 |
Zaměstnavatel | Olomoucký kraj |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.1.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Vysokoškolské |
Reference | 67102881 |
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM
Požadavky:
- dosažené vzdělání VŠ
- obor vzdělání informatika výhodou
- znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů, správa VMware výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou
- další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na Odboru informačních technologií Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Bc. Ing. Vladimír Klein
telefon: 585 508 267, email: v.klein@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.
Termín nástupu: dle dohody
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 27250 Kč do 40120 Kč |
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic-Olomouc
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností-Olomouc
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií-Olomouc
Referent/ka EIA, ippc a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Referent/ka ochrany přírody oddělení ochrany přírody na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Referent/ka pro jednotné environmentální stanovisko oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Technolog/technoložka (Lutín)
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií (Olomouc)
Správce/správkyně informačních a komunikačních technologií (Šternberk)
Technolog/technoložka svařování (Senice na Hané)
Procesní technolog (Litovel)
Lektor/ka kurzu Inovace a nové technologie v oblasti výbušných prostředí (Olomouc)
Technolog svařovacích linek (Olomouc)
Nástrojař, technolog (Olomouc)
Inženýři technologové, normovači v ostatních oborech (Olomouc)