Referent/ka ochrany přírody oddělení ochrany přírody na odboru životního prostředí a zemědělství Olomouc
Název profese | Referent/ka ochrany přírody oddělení ochrany přírody na odboru životního prostředí a zemědělství |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 9.11.2024 |
Zaměstnavatel | Olomoucký kraj |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.1.2025 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67102877 |
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku ochrany přírody se zaměřením zejména na péči o zvláště chráněná území a evropsky významné lokality, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek a souhlasů na úseku ochrany přírody, kontrolní a metodická činnost na úseku ochrany přírody, zajištění výkonu činností výkonného orgánu podle práva Evropských společenství o ochraně ohrožených druhů
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
- dosažené vzdělání VOŠ, VŠ
- obor vzdělání - přírodní vědy, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou
- znalosti oboru - zákon o ochraně přírody a krajiny, správní řád, zákon o krajích
- zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v ochraně přírody a krajiny
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru 3 roky výhodou
- jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent ochrany přírody oddělení ochrany přírody na Odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 11. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Ing. Jitka Hejlová
telefon: 585 508 402, email: j.hejlova@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace… název, popř. reference sdělí… jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 24100 Kč do 34370 Kč |
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic-Olomouc
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností-Olomouc
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií-Olomouc
Referent/ka EIA, ippc a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Referent/ka ochrany přírody oddělení ochrany přírody na odboru životního prostředí a zemědělství
Referent/ka pro jednotné environmentální stanovisko oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství-Olomouc
Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií-Olomouc
Referent/ka pro jednotné environmentální stanovisko oddělení integrované prevence na odboru životního prostředí a zemědělství (Olomouc)
Mechanici a opraváři zemědělských a lesnických strojů a zařízení (Těšetice)
Řidiči a obsluha zemědělských strojů (Olomouc)
Traktorista v živočišné výrobě (Červenka)
Pěstitelé zemědělských plodin (Pňovice)
Opravář zemědělských strojů, strojní mechanik, autoelektrikář (Křelov-Břuchotín)
Pěstitelé zemědělských plodin (Medlov)
Obsluha zemědělských strojů (řidič - opravář) (Huzová)
Traktorista + obsluha VZV (Dlouhá Loučka)