Referent pro linkovou osobní dopravu oddělení veřejné dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství - 2 pracovní pozice Olomouc
Název profese | Referent pro linkovou osobní dopravu oddělení veřejné dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství - 2 pracovní pozice |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 21.10.2024 |
Zaměstnavatel | Olomoucký kraj |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.10.2024 |
Počet míst | 2 |
Požadované vzdělání | Vysokoškolské |
Reference | 67098297 |
Charakteristika vykonávané práce: výkon dopravního úřadu v linkové osobní dopravě, udělování licencí dopravcům, schvalování jízdních řádů, vyjádření k vedení linkové dopravy po dobu uzavírek komunikací, komplexní výkon státního odborného dozoru v linkové osobní dopravě, rozhodování o přestupcích při porušení zákonů v oblasti veřejné dopravy
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
obor vzdělání doprava, veřejná správa výhodou
znalosti oboru zákon o silniční dopravě, správní řád, kontrolní řád, zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o veřejných službách, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v silniční dopravě výhodou, k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
další požadované dovednosti:
uživatelská znalost PC (MS Office)
ŘP sk. B
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo referent pro linkovou osobní dopravu oddělení veřejné dopravy na Odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 11. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Alena Vašinková
telefon: 585 508 594, email: a.vasinkova@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 26600 Kč do 37170 Kč |
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic-Šumperk
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic-Olomouc
Referent pro linkovou osobní dopravu oddělení veřejné dopravy na odboru dopravy a silničního hospodářství - 2 pracovní pozice
Referent/referentka majetkové správy (Olomouc)
Referent/ka majetkové správy (Olomouc)
Personální referent/ka - Specialista/ka interní komunikace (Olomouc)
Investiční referent/ka (Olomouc)
Referent nákupu – OZP – Olomouc, mzda až 24.500 Kč/m., nástup ihned ()
Investiční referent/ ka (Olomouc)