Asistent / asistentka kanceláře Hořenice
Název profese | Asistent / asistentka kanceláře |
Místo výkonu práce | Hořenice |
Přidáno | 5.11.2024 |
Zaměstnavatel | VODA CZ SERVICE s.r.o. |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.12.2024 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67101793 |
Pracovní poměr na dobu určitou, s následující smlouvou přechod na dobu neurčitou; pružná pracovní doba.
Náplň práce: administrativní úkony pro projektové manažery, kompletace projektové dokumentace, tvorba zjišťovacích protokolů a příprava podkladů k fakturaci, interní komunikace napříč odděleními, vypracování podkladů pro nabídková řízení, řešení operativních úkolů a požadavků.
Požadavky: středoškolské vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, odolnost vůči stresu, znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), řidičský průkaz sk. B.
Zaměstnavatel nabízí: dlouhodobou perspektivu ve stabilní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vašim znalostem a zkušenostem, prémie za dobré výsledky společnosti, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na dovolenou, sick days.
Kontakt - paní Schröfelová Miroslava, tel.: 603 554 888, e-mail: schrofelova@vodacz.com (pro zaslání životopisu).
Další nabídky práce Náchod
Kontaktní údaje
Mzda
od 30000 Kč do 38000 Kč |
U společnosti VODA CZ SERVICE s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Asistent / asistentka kanceláře žádná další volná místa
Administrativní pracovník / administrativní pracovnice - pošta partner (OZP/OZZ) (Rasošky)
Administrativní pracovník / administrativní pracovnice - pošta partner (OZP/OZZ) (Česká Metuje)
Odborný administrativní pracovník / odborná administrativní pracovnice (Nové Město nad Metují)
Všeobecný administrativní pracovník / všeobecná administrativní pracovnice (Nové Město nad Metují)
Všeobecný administrativní pracovník / všeobecná administrativní pracovnice (Jaroměř)