Název profese IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací
Místo výkonu práce Mladá Boleslav
Přidáno 19.8.2024


Zaměstnavatel SOITRON CZ, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 19.8.2024
Počet míst 1
Požadované vzdělání Bakalářské
Reference 67080999

Prvotní informace:
e-mailem: patricia.olejkova@soitron.com
telefonicky: +421 905 381 963 10:00 - 17:00

Upřesňující informace:
Hledáme zkušeného IT odborníka na podporu Servisního Centra a uživatelskou podporu s testováním aplikace koncového zákazníka. Pozice se skládá ze dvou hlavních částí:

Část A: Podpora Servisního Centra
- Zajištění uživatelské podpory při práci se systémy jako Group Retail Portal, ElsaPro, DISS, ODIS-S, ETKA apod.
- Podpora uživatelů při řešení infrastrukturních témat (konfigurace PC, konfigurace tisku, certifikáty apod.) a komunikace se IT koncového zákazníka.
- Testování PC z hlediska funkčnosti uvedených aplikací při vzdáleném připojení do sítě.
- Podpora uživatelů při náběhu nových aplikací nebo jejich verzí.
- Vedení dokumentace o poskytované podpoře, tvorba návodů pro uživatele a zaškolení uživatelů.

Část B: Uživatelská podpora s testováním aplikace koncového zákazníka
- Řešení incidentů a požadavků na změnu pro mobilní aplikace koncového zákazníka
- Tvorba testovacích scénářů a testovacího plánu.
- Testování nových řešení změn a UAT (proaktivní přístup).
- Komunikace s importéry týkající se incident a change managementu.
- Komunikace s uživateli pomocí B2C kanálů mobilní aplikace (analýza review na App store, příprava odpovědí).
- Spolupráce s vývojovými týmy aplikace (analytické a testovací aktivity, dokumentace). Znalost Confluence a JIRA je výhodou.

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Platná certifikace TISAX je výhodou.
- Orientace v oblasti IT a základní síťové infrastruktury.
- Reference dokazující zkušenost s Částí A a/nebo Částí B
- Schopnost ústní a písemné komunikace s uživateli a interními partnery.
- Znalost českého jazyka (jednací) a anglického jazyka (komunikační).

Zaměstnanecké výhody:
Samostatnou odpovědnou práci v mezinárodní společnosti s kvalitním finančním i odborným zázemím;
- Možnost seberealizace;
- Osobní i znalostní růst;
- Vzdělávání formou školení a kurzů;
- Příjemné pracovní prostředí v kreativním kolektivu;
- Program zaměstnaneckých výhod.
- Možnost pracovat v renomované společnosti
- Příležitost k profesionálnímu růstu a rozvoji.
- Podpora při zaškolení do požadovaných systémů a aplikací.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Mladá Boleslav

Mladá Boleslav
Advantage Consulting, s.r.o.
Mladá Boleslav
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Mladá Boleslav
40000 - 60000 Kč za měsíc
Aures Holdings a.s.
Mladá Boleslav
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Mladá Boleslav
45000 - 55000 Kč za měsíc
HR Direct s.r.o.
Mladá Boleslav
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 35000 do 37000

U společnosti SOITRON CZ, s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací žádná další volná místa


Volné pracovní místo IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací je vystaveno v regionu Mladá Boleslav .