IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací Mladá Boleslav
Název profese | IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací |
Místo výkonu práce | Mladá Boleslav |
Přidáno | 19.8.2024 |
Zaměstnavatel | SOITRON CZ, s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 19.8.2024 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67080999 |
Prvotní informace:
e-mailem: patricia.olejkova@soitron.com
telefonicky: +421 905 381 963 10:00 - 17:00
Upřesňující informace:
Hledáme zkušeného IT odborníka na podporu Servisního Centra a uživatelskou podporu s testováním aplikace koncového zákazníka. Pozice se skládá ze dvou hlavních částí:
Část A: Podpora Servisního Centra
- Zajištění uživatelské podpory při práci se systémy jako Group Retail Portal, ElsaPro, DISS, ODIS-S, ETKA apod.
- Podpora uživatelů při řešení infrastrukturních témat (konfigurace PC, konfigurace tisku, certifikáty apod.) a komunikace se IT koncového zákazníka.
- Testování PC z hlediska funkčnosti uvedených aplikací při vzdáleném připojení do sítě.
- Podpora uživatelů při náběhu nových aplikací nebo jejich verzí.
- Vedení dokumentace o poskytované podpoře, tvorba návodů pro uživatele a zaškolení uživatelů.
Část B: Uživatelská podpora s testováním aplikace koncového zákazníka
- Řešení incidentů a požadavků na změnu pro mobilní aplikace koncového zákazníka
- Tvorba testovacích scénářů a testovacího plánu.
- Testování nových řešení změn a UAT (proaktivní přístup).
- Komunikace s importéry týkající se incident a change managementu.
- Komunikace s uživateli pomocí B2C kanálů mobilní aplikace (analýza review na App store, příprava odpovědí).
- Spolupráce s vývojovými týmy aplikace (analytické a testovací aktivity, dokumentace). Znalost Confluence a JIRA je výhodou.
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Platná certifikace TISAX je výhodou.
- Orientace v oblasti IT a základní síťové infrastruktury.
- Reference dokazující zkušenost s Částí A a/nebo Částí B
- Schopnost ústní a písemné komunikace s uživateli a interními partnery.
- Znalost českého jazyka (jednací) a anglického jazyka (komunikační).
Zaměstnanecké výhody:
Samostatnou odpovědnou práci v mezinárodní společnosti s kvalitním finančním i odborným zázemím;
- Možnost seberealizace;
- Osobní i znalostní růst;
- Vzdělávání formou školení a kurzů;
- Příjemné pracovní prostředí v kreativním kolektivu;
- Program zaměstnaneckých výhod.
- Možnost pracovat v renomované společnosti
- Příležitost k profesionálnímu růstu a rozvoji.
- Podpora při zaškolení do požadovaných systémů a aplikací.
Další nabídky práce Mladá Boleslav
Kontaktní údaje
Mzda
od 35000 Kč do 37000 Kč |
U společnosti SOITRON CZ, s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice IT Podpora Servisního Centa / Uživatelská Podpora s Testováním Aplikací žádná další volná místa
Technický dozor investora (TDI) - junior - pozemní stavby, dopravní stavby, infrastruktura (Mladá Boleslav)
Technický manažer výroby (Plazy)
Lektor/ka kurzu technická způsobilost vozidel (Mladá Boleslav)
Technicko-administrativní pracovník (Mladá Boleslav)
Technick - akustik (Mladá Boleslav)
Přijímací technik servisu nákladních atomobilů a autobusů (Plazy)
Instalateří - vzduchotechnických zařízení (Mladá Boleslav)
Technik pro servis výpočetní techniky (Kosmonosy)
Technický manager automatizace (Mladá Boleslav)