Pracovník odboru Kancelář tajemníka - vedoucí oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc Jablonec nad Nisou
Název profese | Pracovník odboru Kancelář tajemníka - vedoucí oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc |
Místo výkonu práce | Jablonec nad Nisou |
Přidáno | 19.9.2024 |
Zaměstnavatel | Statutární město Jablonec nad Nisou |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.11.2024 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67090275 |
Kvalifikační předpoklady:
orientace v sociální oblasti; příp. právu - výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, vysoká výkonnost, empatie; flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); dobrá orientace v právním řádu České republiky a právu Evropské unie; znalost práce s automatizovanými systémy právních informací; čeština psaná i mluvená podmínkou; řidičské oprávnění skupiny "B".
Popis vykonávané práce:
Budete vést menší tým pracovníků, který bude poskytovat poradenství klientům v oblasti bydlení, zaměstnanosti a dluhů. Budete zodpovídat za realizaci supervizí a vzdělávání svých kolegů. Vaše oddělení bude realizovat přímou práci s klienty často také v terénu. Hlavní činností oddělení bude především řešení problematiky v oblasti bydlení. Budete se podílet na formování podmínek bydlení v městských bytech. Oddělení bude vyřizovat veškeré žádosti o městský byt a pomáhat klientům při řešení problematiky bydlení i v soukromých domech. Bude klientům pomáhat řešit dluhovou problematiku a ve spolupráci s Oddělením organizace a personálu veřejných prací zlepšovat situaci klientů v oblasti zaměstnávání. Bude řešit problémy spojené s diskriminací a zajišťovat rozvoj participativních metod práce. Součástí Vaší práce bude také rozvoj spolupráce s návaznou sociální sítí ve městě, vzájemné propojování činností a koordinace spolupráce. Dále se bude jednat o spolupráci s Agenturou pro sociální začleňování a odpovědnost za realizaci Plánu sociálního začleňování města.
Nabízíme:
Perspektivní zaměstnání v nově vznikajícím oddělení, kde se budete podílet na jeho úvodním nastavení a rozvoji; různorodou a zajímavou práci orientovanou na klienta; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna); pružnou pracovní dobu; 200 hodin dovolené; možnost získání městského bytu.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Další nabídky práce Jablonec nad Nisou
Kontaktní údaje
Mzda
od 23390 Kč do 34370 Kč |
Referent odboru stavebního a životního prostředí - oddělení stavební úřad-Jablonec nad Nisou
Pracovník odboru Kancelář tajemníka - odborný konzultant oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc-Jablonec nad Nisou
Pracovník odboru Kancelář tajemníka - vedoucí oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc
Pracovník odboru Kancelář tajemníka - sociální pracovník oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc-Jablonec nad Nisou
Pracovník odboru Kancelář tajemníka - dluhový poradce oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc-Jablonec nad Nisou
Referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - oddělení sociální péče - veřejný opatrovník-Jablonec nad Nisou
Referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociální pracovník - právník-Jablonec nad Nisou
Pracovník v sociálních službách (Jablonec nad Nisou)
Referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociální pracovník - právník (Jablonec nad Nisou)
Pracovník odboru Kancelář tajemníka - sociální pracovník oddělení Kontaktní místo pro bydlení a sociální pomoc (Jablonec nad Nisou)
Pracovník v sociálních službách (Osobní asistent k lidem se zdravotním postižením a k seniorům) (Jablonec nad Nisou)
Pracovník v sociálních službách (Lučany nad Nisou)
Správce webu a sociálních sítí (Jablonec nad Nisou)