Název profese Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě
Místo výkonu práce Hodonín
Přidáno 8.8.2024


Zaměstnavatel Luděk Šedý
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 20
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 8.8.2024
Počet míst 1
Reference 67078263

Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hodonín

Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hodonín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 10000 do 15000


Volné pracovní místo Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě je vystaveno v regionu Hodonín .