Název profese Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí
Místo výkonu práce Bruntál
Přidáno 5.12.2024


Zaměstnavatel Město Bruntál
Směnnost Pružná pracovní doba
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 10.1.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání Bakalářské
Reference 67109368

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 10.
nástup: možný ihned, případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,
- dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,
- znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,
- uživatelská znalost práce na PC,
- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,
- odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
- ŘP sk. B výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Bruntál

Bruntál
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Bruntál
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Bruntál
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Bruntál
Advantage Consulting, s.r.o.
Bruntál
Markmont s.r.o
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 24000 do 34000