Název profese Administrativní pracovník - asistent personalistky
Místo výkonu práce Brno
Přidáno 20.3.2025


Zaměstnavatel symetrie s.r.o.
Směnnost Dvousměnný provoz
Hodin týdně 25
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 20.3.2025
Počet míst 1
Reference 67139505

Jedná se o administrativní práci spočívající ve zpracování docházkových listů, evidenci dovolené, stravenek, neschopenek. Činnost zahrnuje komunikaci s lidmi ústní i písemnou, o práci na PC, v programu, Excel, Word . Požadujeme kancelářskou praxi a chuť se učit novým věcem. Praxe v této oblasti není podmínkou - vše naučíme a zaškolíme. Požadujeme příjemný projev a komunikaci, pečlivost a spolehlivost podmínkou, čistý trestní rejstřík. Práce na HPP, na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.Práce na 5 hodin (9-14 hod) , nástupní plat 13 tis, měsičně , po zaškolení odměny a benefity.
Zaměstnanecké výhody4): zajímavá práce, dlouhodobé zaměstnání, pravidelná mzda, přátelský kolektiv

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-město

Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
40000 - 80000 Kč/měsíc
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 13000 do 16000


Volné pracovní místo Administrativní pracovník - asistent personalistky je vystaveno v regionu Brno-město .