Název profese Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
Místo výkonu práce Brno
Přidáno 4.12.2024


Zaměstnavatel Jihomoravský kraj
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 2.1.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání Bakalářské
Reference 67108930

Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce:
" OKH - doba neurčitá - Úřední deska
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.

Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
" orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
" znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
" zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
" pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
" praxi ve veřejné správě (výhodou)

Nabízíme:
" osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
" týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
" stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
" osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
" 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
" pružnou pracovní dobu
" stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
" firemní mateřskou školku
" jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
" příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

K přihlášce připojte:
" strukturovaný profesní životopis
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-m

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-město

Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
50000 - 90000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
35000 - 45000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 25280 do 37170


Volné pracovní místo Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana je vystaveno v regionu Brno-město .