Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana Brno
Název profese | Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana |
Místo výkonu práce | Brno |
Přidáno | 4.12.2024 |
Zaměstnavatel | Jihomoravský kraj |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 2.1.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67108930 |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce:
" OKH - doba neurčitá - Úřední deska
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
" orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
" znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
" zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
" pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
" praxi ve veřejné správě (výhodou)
Nabízíme:
" osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
" týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
" stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
" osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
" 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
" pružnou pracovní dobu
" stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
" firemní mateřskou školku
" jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
" příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
" strukturovaný profesní životopis
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-m
Další nabídky práce Brno-město
Kontaktní údaje
Mzda
od 25280 Kč do 37170 Kč |
Referent/referentka stavebního úřadu oddělení stavebního řádu odbor krajský stavební úřad-Brno
Referent/ka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství-Brno
Tiskový pracovník (m, ž) odboru tiskových věcí a marketingu-Brno
Kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního-Brno
Pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu-Brno
Referent/referentka právní agendy (právník/právnička) oddělení legislativní a právní odboru kontrolního a právního-Brno
Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
Inside Sales Care Plan Administrator (Brno)
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (Brno)
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (Brno)
Systémový administrátor, správce počítačových sítí (Brno)
Všeobecní administrativní pracovníci (Brno)
Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení (Brno)
Administrativní pracovník/ce (Brno)
Všeobecní administrativní pracovníci (Brno)
Administrativní pracovník personálního ředitele (pro OZP) - Brno (Brno)