Manažer/ka HR Brno
Název profese | Manažer/ka HR |
Místo výkonu práce | Brno |
Přidáno | 17.9.2024 |
Zaměstnavatel | Optimia facility s.r.o |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.10.2024 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67087457 |
Doba zaměstnání: dobu neurčitou
Co vás čeká?
" Vedení a rozvoj týmu náborových pracovníků - budete mít na starosti tým, který se zaměřují na nábor pracovníků pro celou naši skupinu OPTIMIA.
" Odpovědnost za proces náboru - budete připravovat a rozvíjet náborové strategie, abyste zajistili efektivní obsazení pozic jak interně, tak na realizovaných obchodních zakázkách.
" Řízení výběrových řízení - budete organizovat interní výběrová řízení a aktivně se účastnit důležitých pohovorů.
" Inzerce volných pracovních míst - budete zajišťovat správu inzerátů a aktualizaci obsahu na firemních webových profilech.
" Administrativa - zajištění administrativní podpory náboru, včetně přípravy reportů a analýz.
Vaše hlavní úkoly:
" Vypracování a realizace náborového konceptu - rozvoj náborových procesů se zaměřením na dělnické pozice a pozice pro osoby se zdravotním postižením.
" Identifikace nových příležitostí na trhu práce - aktivní hledání nových kandidátů a rozšiřování databáze potenciálních zaměstnanců.
" Spolupráce s ostatními útvary - komunikace a spolupráce v rámci skupiny OPTIMIA při nastavování procesů a pravidel.
" Využívání kombinace náborových přístupů - tradičních a moderních náborových metod, včetně sociálních sítí a online platforem.
" Analýza a vyhodnocení úspěšnosti náborových kanálů - pravidelně budete vyhodnocovat efektivitu náborových kanálů a na základě výsledků upravovat náborové strategie.
" Sledování plnění náborových cílů - sledování a plnění dohodnutých termínů a kvalitativních standardů pro obsazení pracovních míst.
Co od vás očekáváme:
" SŠ vzdělání s maturitou.
" Zkušenosti v oblasti náboru minimálně 3 roky.
" Schopnost navrhnout koncepci a řízení náborových aktivit.
" Zkušenosti s vedením náborového týmu.
" Znalost moderních náborových nástrojů a platforem.
" Silné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat napříč týmy.
" Pokud jste člověk, který se nebojí výzev, máte kreativní přístup k náboru a umíte efektivně kombinovat tradiční i moderní metody získávání pracovníků, jste tím pravým kandidátem!
Součástí výběrového řízení je více kolový proces, včetně osobních pohovorů, během kterých se vzájemně lépe poznáme a zjistíme, zda jste tou správnou posilou pro náš tým!
Pokud jste připraveni přinést nové nápady a energii do našeho týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Máme rádi motivační dopisy, tak si na něm určitě dejte záležet. Napište nám, proč by Vás právě taková práce bavila a co ze svých zkušeností a znalostí byste v ní využili.
Proč k nám?
" Perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní a rostoucí české společnosti
" Možnost výrazné seberealizace, samostatnosti a kariérního růstu
" Přímá komunikace a podpora z managementu společnosti
" Práce na hlavní pracovní poměr
" Flexibilní rozvržení pracovní doby a možnost práce z domova (home office)
" 5 týdnů dovolené
" Adekvátní mzdové ohodnocení
" Služební vůz i pro osobní účely
Vhodné i pro: OZP s docházením do firmy
25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Další nabídky práce Brno-město
Kontaktní údaje
Mzda
od 70000 Kč |
Oblastní provozní manažer / manažerka - OZP-Ostrava
Oblastní provozní manažer / manažerka - OZP-Ostrava
Mobilní úklid (30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Ostatní uklízeči a pomocníci-Praha
Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech-Hostivice
Vrátní-Praha
Ostatní uklízeči a pomocníci-Praha
Ostatní uklízeči a pomocníci-Praha
Ostatní uklízeči a pomocníci-Praha
Ostatní uklízeči a pomocníci-Praha
Úklidový pracovník / Úklidová pracovnice (10 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Úklidový pracovník/pracovnice - mytí nástupišť-Příbor
Úklidový pracovník/pracovnice - mytí nástupišť-Suchdol nad Odrou
... a další ...
Žádná podobná místa