People operations specialist, Spain Brno
Název profese | People operations specialist, Spain |
Místo výkonu práce | Brno |
Přidáno | 2.7.2024 |
Zaměstnavatel | PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Absolventy, Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 2.7.2024 |
Počet míst | 2 |
Reference | 67068816 |
Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.)
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem
Kvalifikace:
o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint)
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou)
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Další nabídky práce Brno-město
Kontaktní údaje
Mzda
od 33000 Kč |
AP Specialist/ Fakturant-Brno
VAT Compliance Specialist-Brno
FA Accountant / Účetní dlouhodobého majetku-Brno
Ppsc Partner / HR Support-Brno
Treasury Specialist-Brno
AR Specialist/ účetní pohledávek-Brno
Credit Controller-Brno
AR IC Specialist/ účetní vnitropodnikových pohledávek-Brno
Business Finance Analyst-Brno
AP Specialist/ Fakturant-Brno
Treasury Accountant-Brno
EMEA and usca Lease Coordinator-Brno
People operations specialist, Spain
AP IC Specialist / Vnitropodnikový Fakturant-Brno
... a další ...
Senior Specialist Robinia (Brno)
Specialisté v oblasti počítačových sítí (Brno)
Hypoteční specialista/ka (Brno)
Investiční specialista/ka (Brno)
Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců) (Brno)
Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců) (Brno)
Specialist Robinia (Brno)
PPC specialista junior/medior (Brno)
Specialista marketingu (Brno)